Testmozgás

Egy világhírű edző szerint napi 5 percet kellene szánnunk magunkra, hogy magabiztosabbak és csinosabbak legyünk

Hirdetés

Mindenki azt szeretné, ha tökéletes alakja lenne, de mint tudjuk ezért sokunknak tenni is kell! Ma szeretnénk bemutatni nektek egy olyan gyakorlatot, amelynek segítségével a combjainkat csinosíthatjuk.

A most következő tornagyakorlatok nagyon hatásosak,

egy neves edző fejlesztett ki, Tracy Anderson. Ezeket a gyakorlatokat könnyen elvégezhetjük elalvás előtt akár az ágyban is, akkor érünk el sikereket, ha rendszeresen végezzük őket.

Volt már rá példa, hogy olyan személyek is végezték ezeket a gyakorlatokat, akiknek ideális volt a testsúlya, de szerették volna, hogy a combjuk és a lábuk csinosabb legyen. Három hét elteltével az izmaik megerősödtek és a lábaik is szebb formát kaptak. Ezek az egyszerű 5 perces gyakorlatok megdolgoztatják a combok teljes izomzatát.

Most pedig lássuk a tornagyakorlatokat, amelyeket egy lapos felületű helyen végzünk (akár az ágyban is). Tegyétek szokásotokká és az eredmény nem marad el.

1. Kiindulási helyzet: feküdjünk a hátunkra a kezeinket helyezzük a testünk mellé, emeljük fel kinyújtva mindkét lábunkat. Hajlítsuk be a térdünket, majd térjünk vissza az eredeti pozícióba. Próbáljunk meg nyomást teremteni a combokban, ha nehéz valaki számára ez a gyakorlat, akkor megtarthatja a testét a kezeivel mint amikor gyertyát csinál. Ismételjük meg ezt a gyakorlatot 10-szer. Ha helyesen végezzük a gyakorlatot, akkor meleget és bizsergést fogunk érezni a lábainkban.

2. Pihenjünk 20 másodpercet, majd kezdjük el a második gyakorlatot. A kiindulási helyzet ugyanaz mint az előző gyakorlatnál, de most a lábainkat felváltva hajlítsuk be és próbáljuk meg megérinteni a sarkunkkal a fenekünket. Ismételjük meg tízszer ezt a gyakorlatot is.

3. Ne felejtsünk el pihenni minden gyakorlat elvégzése után! Ahhoz, hogy a combok és a hasizmok egyszerre dolgozzanak a következőt kell tennünk: feküdjünk a hátunkra, majd emeljük fel a lábainkat, mozgassuk őket előre — hátra, emeljük fel a fenekünket és a lábainkat nyújtsuk a hasunk felé. Ez a gyakorlat egy kicsit nehezebb, ismételjük meg 10-szer, majd lassanként érjük el a 20-szori ismétlést.

4. Feküdjünk a hátunkra, emeljük fel kinyújtva a lábainkat, majd tegyük keresztbe őket, így nyomást gyakorolunk a lábainkra. Ismét egyenesítsük ki a lábainkat és vegyük fel az eredeti pozíciót. Ismételjük meg 10-szer ezt a gyakorlatot úgy, hogy hol a jobb lábunk legyen felül amikor keresztbe tesszük, hol pedig a bal.

Az egészséges életmód nagyon fontos mindenki számára, de nem mindenki teheti meg, hogy edzőterembe járjon ezért próbáljunk meg otthon edzeni a testünket és a lábainkat. Az a fontos, hogy ha elkezdjük a tornát, akkor végezzük rendszeresen, mert csak akkor lesz eredménye.

Reméljük, a cikk elnyerte a tetszésed és nem felejted el, hogy megoszd a barátaiddal és családtagjaiddal is. Köszönjük.

Forrás: bidista.com

 

 

 

 

Facebook Comments